*Nur Syafiqah Bt Mohd Sidek* *16* *Puchong* *Taken* *Thank you follow me*

nama cik syafiqah ialah :)

Ehem ehem, terima kasih membaca:) *cough*

EYY KILLS - al maklum, semua tahu twitter aku yang bernama @eyykills. aku tahu nama tu tak ada kena mengena dengan nama dalam IC aku, haha kesah? aku ambik nama kills tu dari natalia kills. penyanyi lagu Kill My Boyfriend, lagu dia biasa cuma aku tertarik dengan nama kills tu. hwehwe^^ lepas tu nama eyy aku rasa lebih comel. dulu aku bangga nama eyka. then tah macam mana, setengah yang aku kenal nama eyka macam yempitxx. #jangan terasa pulaaak, kalau kau rempit yelaaa kau nak terasa okey! bila fikir fikir,okeyy, letaklah nama eyy. jarang orang guna. 

KIAH KARIPAP - yess! nama kedua aku di kelas. eh aku tak jual karipap okey! just nama je. haha macam stupid sikit nama tu, tapi serious aku suka. dengan nama kiahnya pakai bag 'gossip girl'nya amboi ada gaya pergi sekolah. memang mulut kaw kaw punya. nama pelik pelik kawan aku yang bagi, ehh bukan aku sorang je. ada lagi 6 tak termasuk aku. ada nama razak, shamsol, maimun, bedah *lupa lupa lupa* hee lalalaalalalalalala~

BABY - Heyy! comel kan nama tu. kalau orang tu dah lama kenal aku, dorang akan panggil aku baby. ecewwwah macam tomeyy an an:p nama baby dari kecik lagi, kononnya nama manja. cousin, kawan dari kecik, kawan mama,kawan kakak, kawan jiran tertangga semua panggil baby. haha sampaikan aku balik kampung, then budak ni dalam 6tahun macam tu panggil aku kakak baby. perh tak menahan. aku selalu kena bahan sebab nama tu. tapi aku suka bila cousin lelaki panggil macam tu. goshh, macam sweet gilaaak XD harhar! taklah gurau je. lolz~


Okey ahh shuttt jap!. hahaha eh kau kau kau hado? haaa, dah aku malas nak type panjang panjang. cukup untuk satu perenggan. CUN BYE! thanks read. Love You So Much :* |I'm Eyy Kills 16 Friendly|

Followers