*Nur Syafiqah Bt Mohd Sidek* *16* *Puchong* *Taken* *Thank you follow me*

I Tweet Like A Boss

Hi SweetHeart's :)

            Sungguh lama aku tak update blog kann? Al-maklum blog aku ni tak famous, so tak ramai yang nak baca, tisk tisk ;/. Next week nak exam still tak prepare apa apa 'HAHA itulah aku cukup malas nak belajar :) Then aku sekarang always on twitter sebab facebook sudah di ambil oleh ariff . Bolehlah yang pendek, tinggi, kembang, kurus, gebu, kacak, lawa mention aku @eyykills ^^ Oh oh, thanks lewww sebab sudi baca blog yang tak seberapa*biarlah nak tulis apa pung, blog kiteww* Hee now facebook dah boring, APTB leww. And yang aku perasan, budak Facebook harokk -,- means *sedikit menggalabah* nak hot sini hot situ. Sedangkan twitter cool checangat :D And twitter boleh tweet sesuka hati, tiada siapa kesah. Ni kalau Facebook, tulis sikit mesti ada yang terasa -,- So now, baik sign-in cepat twitter sebeum terlambat :* Hakshaks thanks, byeeeeeee.


Followers