*Nur Syafiqah Bt Mohd Sidek* *16* *Puchong* *Taken* *Thank you follow me*

so hai :}

i ♥ youuuuuuuuuuuuuuuuuuu B :}

10/10 :} i think i'm so lucky because Adam farid want get back our Relationship . Finally b , my dreams come true , for a Months i wait for you and now Tadaaaaaaaaa :D im Yours kannnnn , Hehehe . And now you make me seriously Love you so demmmm much B :') i'll make sure you always trust me and you always love me , boooo im so happy Sayang :') Sumpah i Love youuuu 

We freak :}

haha , ni lah kegilaan kitaorang kalau taktahu nak buat apa XD yang baju hitam tu Jia Sidek . Kakak aku yang sporting gilaaa :} Aku paling rapat dengan dia lahh , Hehehe memang semua Secret aku dia tahu . Dia ni otak gila-gila , kalau time cakap tu takda laa lepas sangat . Dia ni 19 tahun tapi still perangai childish . HAHA , btw ramai kata muka aku dengan dia nak sama , Setiap kali jalan kl . Mesti ada je yang akan tegur or jerit Kembar-kembar , Aku dahh -,- adehhh agak agak nak mengutuk punn kan . HAHA , serious taktipuu :} hoho .


Followers