*Nur Syafiqah Bt Mohd Sidek* *16* *Puchong* *Taken* *Thank you follow me*

10/10 :)

Heyy Peeps :)

Mungkin tarikh tu , tarikh yang aku bakal couple dengan Adam'F :}*wohoooooo . Tak sabar rasaaaa nya , hihi Ofcoz sukaa kan? Hati aku dah bebunga , sungai , taman semua dah tumbuh . HAHA then 10/10 tu jugaa aku buat date dengan dia , macam first first couple . Awww co chuwettt kannnnnnnnnnnnnn :-* i love you B :]
K pasal kat sekolah ehh , lawak betul aku tengok pasangan "SWEET" jalan jalan pegang tangan , Wahhhhhhhhh syokk kann , haha Sumpah selekeh budak tuh , Adoyyy . Hello form 2 kott , HAHAHAHAHA aku couple punn takda lah sampai nak menunjuk macam tu .
Ni pasal last paper , hari isnin ;D Firstly aku menjeritt sekuat hati aku . Then second aku pergi kat adam aku cium . HAHA tak tak , tu gurau . :P aku menangis depan dia . Motiff ? tah papelahh . HAHA Pastu tak sabar nak enjoyy dengan membe :] Hoho Merdekanyaaaaaaaaaa ! Lepak dengan Adam'F , hihi saya sukaa tu :)

10/07/2011

Followers