*Nur Syafiqah Bt Mohd Sidek* *16* *Puchong* *Taken* *Thank you follow me*
JEALOUS :{

24/10>Okey , aku memang perempuan kuat jealous --' serious aku tak suka kongsi Adek . Dah laa aku takda adek , and dia jelaaa adek yang aku ada . Tapi dia ada KAKAK yang laen selain aku :{ Hayooooo sedih tu takpunnn , kecewa je . Dah laaa kakak dia tu yang aku taksuka . Aku jealous --' peyyy , tu pun nak jealous aku punnn :| macam Gampang punn ada aku ni . Ahh lantak lahh , yang penting serious aku takpernah suka Adek aku ada kakak lain selain aku , nak kena kongsi-2 bagai --' cukup laa satu je . Haaaaaa benci ! Aku taknak laaa cakap dengan Adek aku yang aku taksuka , tapi hope dia baca . Dia akan tahu sendiri :) heeee if betul nak jadi Adek saya , takperlu nak ada kakak yang lain , kalau nak kakak yang ramai . Jangan nak minta jadi Adek kesayangan saya Okeyy ? Sorry saya terpaksa jujur :'# byeeeeee iloveyouadam :')  

Followers