*Nur Syafiqah Bt Mohd Sidek* *16* *Puchong* *Taken* *Thank you follow me*

Little Girl ♥


Huawwwwwwwwwwww o.o ngantuk dah saya z.z  Baru lepas edit blog budakcomey ni . Hehehe Maybe harini aku berjaga sampai pagi nanti  . Ohh padahal now dah pukul 3:20AM . HAHAHA *taklawakpunn --' Sokeyy yang penting aku update blogg sebab nak MINTA MAAF sangat sangat kat Nurul Fatihah Razli :) My little baby comel comel . Sorry taww babynurul . Akak takda niat nak buat nurul Sedihh :( Huhuhuhuhu Akak janji nurul adek kesayangan akak Okeyy ? Hohoho Nurul ni sweet sangat sangat dengan saya :D hoho dia suka Shafiq , Selalu cerita kat aku pasal Budaklelaki tu :) Heeeeee then dia selalu temankan aku dkat kantin kalau Adam pergi solat Jumaat . Dia ni baik sangat but yang aku takgemar kalau orang ejek pasal Shafiq , mesti dia akan Nangis :/ Hayoooo , kena kuat lahh sayang . Baru adek akak namanya , ngeh ngeh ngeh *ayat apa ni ? Hhaha if aku ada rahsia , aku suka cerita dkat dia even benda tu takpenting . Aku kenal dia dari Adam , sebab dia adek adam . *adek adam adek aku jugaa :D #hahabodoh dulu aku tak rapat dengan dia , maybe sebab time tu aku ingat dia ni sombong or bajet--' HAHA sorry jujur jap . Tapi bilaa dah kenal lama , baru aku tahu perangai dia BAIK sangat sangat . Hehehe dia hitam manis macam gulagula *Sweetjee :) dia suka Shafiq ! #Nurul , akak doakan Oneday ,  nurul akan dapat Shafiq :) bila kita suka seseorang , perlu ada kesabaran , kejujuran dan kesetiaan . *Betul ke ? tahh , hentam je . Yang penting , sayang Nurul always :B Pewitt Flyawaysbaby and Fatihahalwaysbaby together  . Jyeahhhhhhh !

Followers