*Nur Syafiqah Bt Mohd Sidek* *16* *Puchong* *Taken* *Thank you follow me*

Nr Syfqh Sidek :3

#Ni picture malam semalam 07/01/2012 time ni aku dekat Hospital SJMC :) tak payah tahu kenapa pergi situ , Hahaha thenn malam tu jugakk titeww jumpaa Boyprend titeww :D heeee suka suka ! Mula-mula lepak kedai mamak , lepas tu baba ajak dia duduk dekat lobby Hospital . Sebab time tu dahh malam sangat , tak elok laaaah budak semuda saya ni lepak dengan lelaki kannnnn <3 Pastu , titeww sembang-2 kosong jea . Heeee maybe harini punn dia datang , cuma tak tahu jadi kea tak . hihi Harini jugaa kakak keluar Hospital :') Selamat jugaa dia . Hohoho Yang penting dkat sini makanan dia --' Ayoooooooo mahal gilaa bab# Haaaa sumpah tak tahan Milo ice RM3 . Sini tak ramai melayu , ada punn yang tua tua --' ngeng nak cuci mata punn tak boleh :D Agagagaga tak boleh jugaa , nanti ada yang Cemburu :DD hahaha tapi Sumpah dah lama tak update blogger ni , dah berhabuk dah aku tengok :) Tapi yang penting aku dah buka buku baru , dengan Muhammad Nur Ariff Ruslan <3 Dia cinta setia saya ohh , hehe jumpa baru tiga kali , tapi bergayut Hari-hari . So takdaa laaah janggal sangat kannn ? Nanti-nanti aku update pasal dia pulaaa taww :) Ohhh btw thanks laaa yang follow blog aku and baca cerita yang bosan nii --' haha saya ni bukan di lahirkan untuk mengarang ayat . Mampu menulis apa yang saya terfikir :D Okeyy lateww titeww update lagi taww , saya janji ! Byebye hensome cantik comel <3 i love youuuuuuuuu ! muahhh muahhh !

Followers